Repositorio Institucional

Participatory Techniques: their influence in students´ motivation towards English lessons

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisor Toledo Rodríguez, Ámbar Mayelín
dc.contributor.author Pérez – Barquero Peraza, Eidy
dc.coverage.spatial 7004624 es_ES
dc.date.accessioned 2019-07-02T13:51:54Z
dc.date.available 2019-07-02T13:51:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6082
dc.description.abstract This investigation entitled “Participatory techniques: their influence in students´ motivation towards English lessons“is about the implementation of some participatory techniques in the English lessons of sixth grade in order to increase motivation in the students. The initial diagnose allowed to determine the insufficiency of motivation in English lessons due to: The lack of English teacher in front of the class from third grade till sixth, the students preferences to other subjects, the insufficient knowledge by teachers about motivating the students in class. Several methods were used to attain this goal, like: observation, experimentation, survey, analysis of documents etc, and some others such as analysis-synthesis, induction-deduction, percentage calculation and others, with the application of these methods the author hopes to make a deeper analysis of the task of motivation in the students and offers a fast effective and economical solution to this problem. es_ES
dc.description.sponsorship Facultad de Ciencias Pedagógicas. Lenguas Extranjeras es_ES
dc.language.iso en es_ES
dc.publisher Universidad de Ciencias Pedagógicas. Cap. Silverio Blanco Núñez es_ES
dc.rights Este documento es Propiedad Patrimonial de la Universidad de Sancti Spíritus ¨José Martí Pérez¨ El autor o autores conservan los derechos morales que como tal le son reconocidos por la Legislación vigente sobre Derecho de Autor. Los distintos Usuarios podrán copiar, distribuir, comunicar públicamente la obra y hacer obras derivadas; bajo las condiciones siguientes: 1.Reconocer y citar al autor original 2.No utilizar la obra con fines comerciales 3.No realizar modificación alguna a la obra 4.Compartir aquellos productos resultados del uso de la obra bajo la misma licencia de esta. Los Usuarios pueden reutilizar los metadatos en cualquier medio sin autorización previa, siempre que los propósitos de su utilización sean sin ánimo de lucro y se provea el Identificador OAI, un enlace al registro de metadatos original, o se haga referencia al repositorio de donde ha sido extraído. es_ES
dc.subject Motivation es_ES
dc.subject Participatory Techniques es_ES
dc.title Participatory Techniques: their influence in students´ motivation towards English lessons es_ES
dc.type Thesis es_ES
dc.description.status published es_ES
dc.type.thesis bachelor es_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem