Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Toledo Rodríguez, Ámbar Mayelín | |
dc.contributor.author | Pérez – Barquero Peraza, Eidy | |
dc.coverage.spatial | 7004624 | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T13:51:54Z | |
dc.date.available | 2019-07-02T13:51:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6082 | |
dc.description.abstract | This investigation entitled “Participatory techniques: their influence in students´ motivation towards English lessons“is about the implementation of some participatory techniques in the English lessons of sixth grade in order to increase motivation in the students. The initial diagnose allowed to determine the insufficiency of motivation in English lessons due to: The lack of English teacher in front of the class from third grade till sixth, the students preferences to other subjects, the insufficient knowledge by teachers about motivating the students in class. Several methods were used to attain this goal, like: observation, experimentation, survey, analysis of documents etc, and some others such as analysis-synthesis, induction-deduction, percentage calculation and others, with the application of these methods the author hopes to make a deeper analysis of the task of motivation in the students and offers a fast effective and economical solution to this problem. | es_ES |
dc.description.sponsorship | Facultad de Ciencias Pedagógicas. Lenguas Extranjeras | es_ES |
dc.language.iso | en | es_ES |
dc.publisher | Universidad de Ciencias Pedagógicas. Cap. Silverio Blanco Núñez | es_ES |
dc.rights | Este documento es Propiedad Patrimonial de la Universidad de Sancti Spíritus ¨José Martí Pérez¨ El autor o autores conservan los derechos morales que como tal le son reconocidos por la Legislación vigente sobre Derecho de Autor. Los distintos Usuarios podrán copiar, distribuir, comunicar públicamente la obra y hacer obras derivadas; bajo las condiciones siguientes: 1.Reconocer y citar al autor original 2.No utilizar la obra con fines comerciales 3.No realizar modificación alguna a la obra 4.Compartir aquellos productos resultados del uso de la obra bajo la misma licencia de esta. Los Usuarios pueden reutilizar los metadatos en cualquier medio sin autorización previa, siempre que los propósitos de su utilización sean sin ánimo de lucro y se provea el Identificador OAI, un enlace al registro de metadatos original, o se haga referencia al repositorio de donde ha sido extraído. | es_ES |
dc.subject | Motivation | es_ES |
dc.subject | Participatory Techniques | es_ES |
dc.title | Participatory Techniques: their influence in students´ motivation towards English lessons | es_ES |
dc.type | Thesis | es_ES |
dc.description.status | published | es_ES |
dc.type.thesis | bachelor | es_ES |